Futbol: UEFA Gelişim Turnuvası

- 16 Yaş Altı Kız Milli Takımı, turnuvanın son maçında Danimarka'ya 2-1 mağlup oldu


İSTANBUL (AA) - 16 Yaş Altı Kız Milli Takımı, Polonya'nın ev sahipliği yaptığı UEFA Gelişim Turnuvası'nın son maçında Danimarka'ya 2-1 yenildi.

Perla Stadı'ndaki karşılaşmada 9 ve 32. dakikalarda Sphie Gravesen'in gollerine engel olamayan millilerin tek golünü 58. dakikada Beyza Semercioğlu kaydetti.

Milli takım, 2 galibiyet ve 1 yenilgiyle Danimarka'nın ardından grubu ikinci sırada tamamladı.


Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü