Futbol: UEFA 19 Yaş Altı Kadınlar Gelişim Turnuvası

Turnuvanın finalinde Azerbaycan'ı 2-1 yenen Türkiye, şampiyon oldu


İSTANBUL (AA) - Futbolda 19 Yaş Altı Kadın Milli Takımı, Romanya'da katıldığı UEFA Gelişim Turnuvası'nı şampiyon tamamladı.

Organizasyonun finalinde Azerbaycan ile karşı karşıya gelen milliler, müsabakayı 30. dakikada Esra Manya ve 61. dakikada İlayda Civelek'in golleriyle 2-1 kazanarak şampiyonluğa uzandı.

Ay-yıldızlı ekip, turnuvadaki ilk maçında Slovenya'yı 8-0, ikinci maçında ise ev sahibi Romanya'yı 8-1 yenmişti.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler