Futbol: UEFA 16 Yaş Altı Gelişim Turnuvası

- Türkiye, normal süresi 0-0 biten maçta Portekiz'i penaltılarla 4-2 yendi

İSTANBUL (AA) - 16 Yaş Altı Milli Futbol Takımı, UEFA Gelişim Turnuvası'ndaki ilk maçında Portekiz'i penaltılar sonucunda 4-2 yendi.

Türkiye Futbol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre Portekiz'de düzenlenen turnuvada milli takım ilk karşılaşmasında ev sahibiyle karşılaştı.

İlk yarısı dün oynanan ancak yoğun yağmur nedeniyle bugüne ertelenen maçın normal süresinin 0-0 sona erdiği, penaltılarda milli takımın rakibine 4-2'lik üstünlük kurduğu belirtildi.

Teknik direktör Ahmet Ceyhan yönetimindeki 16 Yaş Altı Milli Futbol Takımı, ikinci maçında yarın İspanya ile karşılaşacak.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?