Futbol: Hazırlık maçı

- 16 Yaş Altı Milli Takımı, deplasmanda Polonya'ya 3-2 yenildi


İSTANBUL (AA) - 16 Yaş Altı Milli Futbol Takımı, deplasmanda hazırlık maçında karşılaştığı Polonya'ya 3-2 mağlup oldu.

Türkiye Futbol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Kolobrzegu Stadı'nda oynanan maçta ay-yıldızlı ekibin gollerini 65 ve 80. dakikalarda Melih Bostan kaydetti. Polonya'nın gollerini 39, 55 ve 58. dakikalarda Norbert Paclawski attı.

16 Yaş Altı Milli Takımı, iki gün önce Polonya ile oynadığı ilk hazırlık maçını 1-0 kaybetmişti.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?