Futbol: Hazırlık maçı

19 Yaş Altı Milli Takımı, Belarus'u 4-0 yendi


İSTANBUL (AA) - 19 Yaş Altı Futbol Milli Takımı, deplasmanda Belarus ile oynadığı hazırlık maçını 4-0 kazandı.

Türkiye Futbol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, başkent Minsk'te oynanan karşılaşmada milli takımın gollerini Taha Tunç, Muhammet Arslantaş (2) ve Ali Yavuz Kol kaydetti.

Ay-yıldızlı takım, Belarus ile önceki gün yaptığı müsabakadan da 2-1 galip ayrılmıştı.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?