Futbol: Hazırlık maçı

- Gençlerbirliği: 4 - Demir Grup Sivasspor: 1


ANTALYA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'de ikinci yarının hazırlıkları kapsamında karşılaştığı Demir Grup Sivasspor'u 4-1 yendi.

Antalya'nın Serik ilçesine bağlı Belek Turizm Merkezi'nde Gençlerbirliği'nin kamp yaptığı otelin sahasında oynanan maçta kırmızı-siyahlı ekip, ilk yarıyı Ahmet İlhan Özek'in attığı gollerle 2-0 önde tamamladı.

İkinci yarının ilk dakikalarında kazanılan penaltıyı gole çeviren Ahmet Oğuz, skoru 3-0 yaptı. Demir Grup Sivasspor, Thievy Bifouma'nın golüyle farkı 2'ye indirdi. Vedat Muric ile bir gol daha bulan başkent temsilcisi, sahadan 4-1 galip ayrıldı.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?