Futbol: Hazırlık maçı

- Gençlerbirliği: 0 - Granada: 0


ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, İspanya İkinci Futbol Ligi takımlarından Granada ile yaptığı hazırlık maçında 0-0 berabere kaldı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre Hollanda kampına devam eden başkent temsilcisinin, Granada ile Arnhem Boys Stadı’nda yaptığı karşılaşma golsüz sonuçlandı.

Gençlerbirliği, yarın akşam Türkiye’ye dönecek ve yeni sezon hazırlıklarına Ankara’da devam edecek.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?