Fuhşa aracılık etmekten yakalandılar

Konya'da iki kişi ''fuhşa aracılık ve teşvik'' suçlamasıyla gözaltına alındı.

Polis, üzerlerinde kadın adı ile telefonlar bulunan kartvizitlerin rastgele sokaklara atıldığı bilgisine ulaştı. Aziziye Mahallesi'nde Ş.Y. (28) ile M.M. (18), sokaklara kartvizit attıkları sırada suçüstü yakalandı. Ş.Y. ve M.M, ''fuhşa aracılık ve teşvik'' suçlamasıyla adliyeye sevk edildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR