FSM Köprüsü çıkışında araç yangını

Yangın nedeniyle trafikte kısa süreli aksama yaşandı

İSTANBUL (AA) - Fatih Sultan Mehmet Köprüsü (FSM) çıkışında bir otomobilde çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, sürücüsünün ismi öğrenilemeyen 06 AL 1269 plakalı otomobil, köprünün Anadolu Yakası çıkışında seyir halindeyken alev aldı.

Sürücü, otomobili emniyet şeridine çekerek araçtan çıktı. Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi.

Daha sonra gelen itfaiye ekipleri yangını söndürdü. Yangın sonucu araç kullanılamaz hale geldi.

Yangın nedeniyle köprünün Anadolu Yakası istikametinde kısa süreli aksama yaşandı. Aracın kaldırılmasının ardından trafik normale döndü.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL