Fırat'ta boğulan polis toprağa verildi

Fırat Nehri'nde balık tutarken suya düşerek boğulan, polis memuru Mustafa Yıldırım (31), memleketi Konya'da defnedildi.

Balık tutmak üzere gittiği Fırat Nehri'nde suya düşerek boğulan Yıldırım'ın cenazesi, ambulansla Ereğli ilçesindeki evine getirildi. Polis memurunun cenazesi, Ereğli Ulu Cami'de kılınan cenaze namazının ardından gözyaşları arasında şehitler mezarlığına defnedildi.

Elazığ Emniyet Müdürlüğü KOM'da görev yapan Yıldırım, dün üç polis arkadaşıyla balık tutmak için gittiği Keban Deresi HES Barajı ile Fırat Nehri'nin kesiştiği alanda düştüğü suda akıntıya kapılarak kaybolmuştu. Elazığ Emniyet Müdürlüğü dalgıçları tarafından sudan çıkarılan Yıldırım'ın, yapılan muayenede öldüğü belirlenmişti. Evli ve iki çocuk babası olan Yıldırım'ın 2 ay önce askerden geldiği öğrenildi

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti