Balık tutmak üzere gittiği Fırat Nehri'nde suya düşerek boğulan Yıldırım'ın cenazesi, ambulansla Ereğli ilçesindeki evine getirildi. Polis memurunun cenazesi, Ereğli Ulu Cami'de kılınan cenaze namazının ardından gözyaşları arasında şehitler mezarlığına defnedildi.
Elazığ Emniyet Müdürlüğü KOM'da görev yapan Yıldırım, dün üç polis arkadaşıyla balık tutmak için gittiği Keban Deresi HES Barajı ile Fırat Nehri'nin kesiştiği alanda düştüğü suda akıntıya kapılarak kaybolmuştu. Elazığ Emniyet Müdürlüğü dalgıçları tarafından sudan çıkarılan Yıldırım'ın, yapılan muayenede öldüğü belirlenmişti. Evli ve iki çocuk babası olan Yıldırım'ın 2 ay önce askerden geldiği öğrenildi