Firari savcının eşi "ByLock"tan tutuklandı

FETÖ/PDY soruşturması kapsamında, firari eski savcı Mehmet Yüzgeç'in örgütün şifreli haberleşme uygulaması "ByLock" kullandığı gerekçesiyle gözaltına alınan eşi tutuklandı

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanmasının (FETÖ/PDY) 17 Aralık soruşturmasında usulsüzlükler yapmasına ilişkin soruşturma kapsamında hakkında yakalama kararı bulunan firari eski savcı Mehmet Yüzgeç'in eşi Özlem Yüzgeç tutuklandı.

Kahramanmaraş Cumhuriyet Savcılığınca hakkında 9 ayrı yakalama kararı bulunan firari eski savcı Mehmet Yüzgeç’in eşi Özlem Yüzgeç'in, örgütün şifreli haberleşme uygulaması "ByLock" kullandığı tespit edildi.

Oniki Şubat Mahallesi'ndeki evinde polis ekiplerince gözaltına alınan Özlem Yüzgeç, sağlık kontrolünün ardından çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

AA

Gündem Haberleri

IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ