Filistin yönetiminden bayramda "gösteri" yasağı

RAMALLAH (AA) - Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas'ın vilayetlerden sorumlu yardımcısı İsmail Cebr, bayram döneminde gösterilere izin verilmeyeceğini...

RAMALLAH (AA) - Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas'ın vilayetlerden sorumlu yardımcısı İsmail Cebr, bayram döneminde gösterilere izin verilmeyeceğini duyurdu.

Filistin resmi haber ajansı WAFA'da yer alan habere göre, Cebr yayınladığı genelgede, "Vatandaşların kendilerini ifade etme haklarına ve kanunların işleyişine saygı duyularak, mevcut şartlar dolayısıyla vatandaşların günlük işlerinin kolaylaştırılması ve bayram döneminde hayatın normal akışının bozulmaması için yürüyüş ve gösterilere izin verilmeyecek." ifadesine yer verdi.

Cebr, söz konusu dönem sona erdiğinde yasa ve yönetmeliklere uygun olarak çalışmaların devam edeceğini kaydetti.

Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas, 19 Mart'ta yaptığı açıklamada Gazze hakkında hukuki, yasal ve mali kararlar alacağını dile getirmişti.

Filistin hükümeti, Gazze'deki memurların maaşlarını yaklaşık 1 yıldır yüzde 30-50 kesintili ödüyor. Memurlar geçen aydan bu yana maaş alamıyor.

Filistin hükümetinin Gazze'ye yönelik yaptırımlarına tepki amacıyla Gazze'de ve Batı Şeria'da gösteriler düzenliyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE