Filipinler'de anneler toplu halde bebeklerini emzirdi

ANKARA (AA) - Filipinler'in başkenti Manila'da anne sütünün önemine dikkat çekmeyi amaçlayan hükümet kampanyası çerçevesinde yaklaşık bin 500 anne...

ANKARA (AA) - Filipinler'in başkenti Manila'da anne sütünün önemine dikkat çekmeyi amaçlayan hükümet kampanyası çerçevesinde yaklaşık bin 500 anne bebeklerini aynı ayda emzirdi.

Filipinler basınında yer alan habere göre, 1-7 Ağustos Dünya Emzirme Haftası dolayısıyla ülke genelinde çok sayıda etkinlik düzenlendi.

Anne sütünün önemine dikkat çekmeyi amaçlayan kampanya çerçevesinde Manila'da stadyumda bir araya gelen bin 500 anne toplu halde bebeklerini emzirirken, diğer kentlerde de benzer etkinlikler yapıldı.

Dünya Sağlık Örgütünün (DSÖ) yaptığı bir araştırmaya göre, Filipinler'de 6 aydan küçük bebeklerin sadece yüzde 34’ü anne sütü alıyor.

DSÖ'ye göre, Filipinler'de her bin çocuktan 27'si 5 yaşına gelemeden hayatını kaybediyor.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL