Fikret Orman'dan Katar Savunma Bakanı'na ziyaret

- Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman, Katar Savunma Bakanı Halid el-Atiyye'yi ziyaret etti


İSTANBUL (AA) - Katar'da ziyaretlerde bulunan Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Katar Savunma Bakanı Halid el-Atiyye ile görüştü.

Bakanlıkta gerçekleştirilen ziyarette, Orman'a siyah-beyazlı kulübün pazarlama ve sponsorluklar genel müdür yardımcısı Umut Kutlu ve iş adamı Ethem Sancak da eşlik etti.

Ziyaretin sonunda Fikret Orman, bakan Halid el-Atiyye'ye imzalı Beşiktaş forması verdi.

Yarına kadar Katar'da kalacak olan Fikret Orman, temaslarını sürdürecek.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL