Fikret Orman "kılıç kuşandı"

- Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman, Malatya'da "Battalgazi Otağı"nı ziyaret ederek kaftan giydi


MALATYA (AA) - Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Malatya'da kaftan giydi, kılıç kuşandı.

Süper Lig'in 13. haftasındaki Evkur Yeni Malatyaspor-Beşiktaş maçı için kente gelen Orman, kulüp genel sekreteri Ahmet Ürkmezgil, yönetim kurulu üyesi Hakan Özköse ve Battalgazi Belediye Başkanı Selahattin Gürkan ile Battalgazi ilçesindeki tarihi yerleri gezdi.

İlçedeki "Battalgazi Otağı"nı da ziyaret eden Orman, burada kaftan giyerek, kılıç kuşandı. Beylik postuna oturan Orman, hatıra fotoğrafı çektirdi.

Belediye Başkanı Gürkan, Orman'a kılıç hediye etti.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de