Fikret Orman açılışa katıldı

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, 100. Yıl Bakırköy Beşiktaşlılar Derneği lokalinin açılışına katıldı. Orman, açılış...


İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, 100. Yıl Bakırköy Beşiktaşlılar Derneği lokalinin açılışına katıldı.

Orman, açılış töreni öncesinde Bakırköy Belediye Başkanı Bülent Kerimoğlu ve Bakırköy Kaymakamı Adem Öztürk'ü makamlarında ziyaret ederek forma hediye etti.

Törende açılış kurdelesini Bülent Kerimoğlu ve Adem Öztürk ile birlikte kesen Fikret Orman, yaptığı konuşmada, "Burada emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Beşiktaş, Türkiye'nin en önemli sivil toplum kuruluşlarından bir tanesi. Bize burada insanlara faydalı projeler yapmak nasip olur inşallah." diye konuştu.

Orman'ın yanı sıra yöneticiler Ahmet Ürkmezgil, Hüseyin Mican, Şafak Mahmutyazıcıoğlu ve Divan Kurulu Başkanı Yalçın Karadeniz de açılışta hazır bulundu.



AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler