Fikret Orman, ABD'deki Beşiktaşlılar ile buluştu

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Beşiktaş USA Derneğinin balosunda ABD'de yaşayan siyah-beyazlı taraftarlarla bir araya geldi. Siyah-beyazlı...


İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Beşiktaş USA Derneğinin balosunda ABD'de yaşayan siyah-beyazlı taraftarlarla bir araya geldi.

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, Ferruh Zor'un başkanlığını yaptığı Beşiktaş USA Derneğinin gelenekselleşen balosu New York'ta gerçekleştirildi. Gecede, kulüp yönetim kurulu üyesi Şafak Mahmutyazıcıoğlu ile ABD'li Senatör Jesse Hamilton ve şarkıcı Gökhan Tepe de yer aldı.

Çok sayıda davetlinin yer aldığı etkinlikte açıklamalarda bulunan Orman, "Balo muhteşem oldu. Seneye Los Angeles ve Miami'de de yapacağız." ifadelerini kullandı.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler