FETÖ/PDY sanığı eski polise hapis cezası

Adana'da "silahlı terör örgütüne üye olma" suçundan yargılanan eski polis memuru, 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırıldı

ADANA (AA) - Adana'da Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) üye olduğu iddiasıyla 15 yıla kadar hapis istemiyle yargılanan eski polis memuruna, 6 yıl 3 ay hapis cezası verildi.

Adana 2. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya, meslekten ihraç edilen tutuksuz polis memuru Murat Eroğlu ve avukatı katıldı.

Mahkeme heyeti tarafından, üzerine kayıtlı telefon hattında FETÖ/PDY'nin kriptolu mesajlaşma programı ByLock uygulaması tespit edildiği hatırlatılan sanık Eroğlu, suçlamaları kabul etmediğini, uygulamayı yüklemediğini ve kullanmadığını iddia etti.

Cumhuriyet savcısı ise mütalaasında sanığın cezalandırılmasını talep etti.

Mahkeme heyeti, sanık Eroğlu'na, "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan 6 yıl 3 ay hapis cezası verdi.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE