FETÖ'den yargılanan eski emniyet müdürüne hapis cezası

"Silahlı terör örgütüne üye olmak" suçlamasıyla yargılanan eski emniyet müdürü Fikret İyice, 7 yıl 6 ay hapis cezasına çarptırıldı

Başkentte, Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) üyeliği suçlamasıyla yargılanan eski emniyet müdürü Fikret İyice'ye, 7 yıl 6 ay hapis cezası verildi.

Ankara 23. Ağır Ceza Mahkemesindeki davanın karar duruşmasına tutuklu sanık İyice ve avukatı katıldı.

FETÖ'nün şifreli haberleşme programı ByLock'u kullandığı ve aleyhinde itirafçı beyanı olduğu hatırlatılan İyice, itirafçı ile aralarında husumet bulunduğunu savundu. İyice, aleyhindeki beyanlarını kabul etmediğini söyledi.

ByLock kullanımına ilişkin tespitin de gerçeği yansıtmadığını öne süren İyice, mahkeme heyetinden tahliye ve beraat talebinde bulundu.

Esas hakkındaki görüşü sorulan iddia makamı, mevcut deliller göz önünde bulundurularak İyice'nin "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan 15 yıla kadar hapis cezasına çarptırılmasını istedi.

Mahkeme heyeti, "FETÖ üyesi olmak" suçundan eski emniyet müdürü İyice'yi 7 yıl 6 ay hapis cezasına çarptırdı.

 

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı