FETÖ'den darbe girişimi

Genelkurmay Başkanlığı nizamiyesi önünde bulunan tanktan, vatandaşlara gaz bombası atıldı

ANKARA (AA) - Genelkurmay Başkanlığı nizamiyesi önünde bulunan tanktan, vatandaşlara gaz bombası atıldı.

Genelkurmay Başkanlığının demirlerinden atlayarak çıkan sivil kıyafetli iki kişi, vatandaşlar tarafından durduruldu.

Daha sonra bu kişiler, polis müdahalesiyle gözaltına alındı. Bu arada, Genelkurmay Başkanlığı nizamiyesi önünde bulunan tanktan, vatandaşlara gaz bombası atıldı.

Gaz bombasına maruz kalan çok sayıda vatandaş, alandan uzaklaştı. Bazı vatandaşlar ise Karayolları Genel Müdürlüğü binasına sığındı.

AA

Gündem Haberleri

IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ