FETÖ sanığı eski polislere hapis cezası

Sivas'ta "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan yargılanan meslekten ihraç edilen 2 polise 7 yıl 6'şar ay hapis cezası verildi

SİVAS (AA) - Sivas'ta, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) soruşturması kapsamında haklarında dava açılan 2 eski polis memuru, 7 yıl 6'şar ay hapis cezasına çarptırıldı.

Sivas 2. Ağır Ceza Mahkemesindeki ilk duruşmada, "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan yargılanan tutuklu eski polis Servet Orman ile avukatı hazır bulundu.

Örgütün şifreli haberleşme programı ByLock kullanıcısı olduğu belirlenen Orman, hakkındaki suçlamaları kabul etmeyerek, tahliyesini istedi.

Mahkeme heyeti, Orman'a 7 yıl 6 ay hapis cezası verdi. Ceza ve tutuklu kaldığı süre göz önünde bulundurularak sanığın tahliyesi kararlaştırıldı.

Aynı mahkemedeki diğer duruşmada, "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan yargılanan tutuklu eski polis Raşit Demirci ile avukatı katıldı.

ByLock'u kullandığı belirlenen Demirci, hakkındaki suçlamaları reddetti. Sanık Demirci, beraat talebinde bulundu.

Mahkeme heyeti, sanık Demirci'yi 7 yıl 6 ay hapis cezasına mahkum etti. Sanık, ceza miktarı ve tutuklu bulunduğu süre göz önüne alınarak tahliye edildi.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı