FETÖ sanığı eski polise hapis cezası

Adana'da FETÖ'nün gizli haberleşme programı ByLock kullanıcısı olduğu tespit edilen eski polis sanık, 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırıldı

ADANA (AA) - Adana'da, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik davada "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan yargılanan eski polis sanığa 6 yıl 3 ay hapis cezası verildi.

Adana 12'nci Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya, tutuksuz sanık Levent Göher ve avukatı katıldı.

Söz verilen sanık, FETÖ/PDY ile bağlantısının olmadığını iddia ederek, ''ByLock programını yüklemedim ve kullanmadım. Bu yöndeki tespitleri kabul etmiyorum. Örgütsel bir konumum yoktur. Beraatıma karar verilmesini talep ederim.'' diye konuştu.

Cumhuriyet savcısı ise esas hakkındaki mütalaasında sanığın ByLock kullanıcısı olduğu tespitinin dikkate alınarak, üzerine atılı ''silahlı terör örgütüne üye olma'' suçundan cezalandırılması yönünde görüş bildirdi.

Mahkeme heyeti, sanık Levent Göher'i "silahlı terör örgütüne üye olmak" suçundan 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırarak, mevcut halinin devamına karar verdi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE