Fenerbahçeli taraftarlardan ’istifa’ çağrısı

Fenerbahçe'nin son 16 turunda Avrupa Ligi'ne veda etmesinin ardından sarı-lacivertli taraftarlar Başkan Ali Koç'u istifaya davet etti.

Fenerbahçe'nin son 16 turunda Avrupa Ligi'ne veda etmesinin ardından sarı-lacivertli taraftarlar Başkan Ali Koç'u istifaya davet etti.

UEFA Avrupa Ligi Son 16 Turu ilk maçında Sevilla'ya 2-0 mağlup olan Fenerbahçe, rövanş karşılaşmasında Kadıköy'de 1-0 kazanmasına rağmen turnuvadan elendi. Müsabakanın ardından Fenerbahçeli taraftarlar, sarı-lacivertli yönetime istifa çağrısında bulundu. Fenerbahçeli taraftarlar "Ali Koç istifa" şeklinde tezahüratları yaptı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?