Fenerbahçeli Sporcular Evi’nin açılışı yapıldı

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçeli Sporcular Yardımlaşma Derneğinin Fenerbahçeli Sporcular Evi, düzenlenen törenle açıldı.Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesisleri...


İSTANBUL (AA) - Fenerbahçeli Sporcular Yardımlaşma Derneğinin Fenerbahçeli Sporcular Evi, düzenlenen törenle açıldı.

Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesisleri yanında bulunan Fenerbahçeli Sporcular Evi'nin açılışına Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın yanı sıra yöneticiler katıldı.

Törende basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Fenerbahçe Kulübü Asbaşkanı Önder Fırat, kulübün eski sporcularına her zaman vefa ve saygı gösterdiğini belirterek, " Fenerbahçe'yi Fenerbahçe yapanların başında Fenerbahçeli sporcular gelir. Sayın başkanımızın eski sporculara verdiği önem her zaman herkes tarafından bilinir ve bir örnektir. Yine bunu devam ettirmenin gururunu yaşıyoruz." diye konuştu.

Öte yandan Aziz Yıldırım, törende 17 yaş altı futbol takımıyla hatıra fotoğrafı çektirdi.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler