Fenerbahçeli futbolcular evlerinde çalışmaya devam ediyor

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçeli futbolcular, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle liglere verilen arada evlerinde antrenmanlarını sürdürüyor.Sarı-lacivertli...

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçeli futbolcular, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle liglere verilen arada evlerinde antrenmanlarını sürdürüyor.

Sarı-lacivertli kulübün sosyal medya hesaplarından paylaşılan videoda, futbolcuların ev şartlarında gerçekleştirdiği antrenmandan görüntüler yer aldı.

Yayımlanan görüntüde evlerindeki spor aletleri ve ekipmanlarıyla çalışan futbolculardan bir kolaj klip yapıldı. Bazı futbolcuların çalışmasına çocuklarının da eşlik etmesi eğlenceli görüntüler oluşturdu.

Video, "evde kal" çağrısıyla sona erdi.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de