Fenerbahçeli futbolcular Düzce'de

- Sezon hazırlıklarını kulübün Topuk Yaylası'ndaki tesislerinde sürdüren sarı-lacivertli futbolculardan bazıları, cuma namazını Bıçkıyanı Camisi'nde kıldı


DÜZCE (AA) - Sezon hazırlıklarını kulübün Topuk Yaylası'ndaki tesislerinde sürdüren Fenerbahçeli futbolculardan bazıları, cuma namazını Bıçkıyanı Camisi'nde kıldı.

Mehmet Topal, Şener Özbayraklı, Alper Potuk, Salih Uçan, Aatif Chahechouhe, yeni transfer Nabil Dirar, kaleci Ertuğrul Taşkıran ile genç oyuncular, cuma namazı için tesislerden ayrılarak takım otobüsüyle jandarmanın güvenlik önlemi aldığı Bıçkıyanı köyüne gitti.

Köy sakinleriyle cuma namazını kılan futbolcular, cami çıkışında vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaştı.

Futbolcular, hayranlarıyla hatıra fotoğrafı çektirerek formalarını imzaladı.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler