Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları

Sarı-lacivertli futbolcular, laktat testinden geçirildi- Takımda sağlık kontrolleri devam ediyor

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe Futbol Takımı, laktat testinden geçirildi.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, futbolcuların, Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Phillip Cocu ve sağlık ekibinin yönetiminde 4 grup halinde laktat testine tabi tutulduğu belirtildi.

Fenerbahçe Futbol Takımı oyuncularının sağlık kontrolleri devam ediyor.

Milli takım kamplarına katıldıkları için izinleri yeni biten Hasan Ali Kaldırım, Şener Özbayraklı, Mehmet Topal, Roman Neustaedter ve Carlos Kameni'nin takıma katıldığı bildirildi.

Bu oyuncuların VM Medical Park Pendik Hastanesi (Liv Concept) Liv Hospital'da sezon öncesi rutin sağlık kontrolünden geçirildiği ve daha sonra takıma dahil olduğu aktarıldı.

 

 

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de