Fenerbahçe'de sağlık kontrolleri

- Sarı-lacivertlilerde Kjaer, Skrtel ve Uygar Mert Zeybek yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolünden geçti


İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Futbol Takımı oyuncuları Simon Kjaer, Martin Skrtel ve Uygar Mert Zeybek, yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolünden geçti.

Sarı-lacivertli kulübün internet sitesinde yer alan açıklamada, Ulus'taki Liv Hospital'da sabah saatlerinde gerçekleştirilen kontrollerde, oyuncuların kan değerlerine bakılarak, solunum ve efor testlerinin yapıldığı kaydedildi.

Futbolcuların kontrollerinin göz, kulak-burun-boğaz ve genel cerrahi muayenelerinin ardından tamamlandığı aktarıldı.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler