Fenerbahçe'de Gençlerbirliği maçı hazırlıkları

- Sarı-lacivertliler, Süper Lig'de Gençlerbirliği ile yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarına bir günlük iznin ardından başladı


İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında 22 Mayıs Pazartesi günü deplasmanda Gençlerbirliği ile yapacağı maçın hazırlıklarına bir günlük iznin ardından başladı.

Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Dick Advocaat yönetiminde salonda gerçekleştirilen antrenmanda futbolcuların, kendilerine verilen programlar doğrultusunda çalıştığı kaydedildi. Bireysel ve gruplar halinde devam eden idmanın, kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla tamamlandığı belirtildi.

Fenerbahçe, yarın yapacağı antrenmanlarla hazırlıklarını sürdürecek.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?