Fenerbahçe'de Gaziantepspor maçı hazırlıkları

- Sarı-lacivertliler, 1 günlük iznin ardından çalışmalarını sürdürdü


İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 5. haftasında Gaziantepspor ile yapacağı maçın hazırlıklarına 1 günlük iznin ardından devam etti.

Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Dick Advocaat yönetiminde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmana, futbolcuların salonda kuvvet çalışmasıyla başladığı bildirildi. Antrenmanın sahada devam eden bölümünün koşu, koordinasyon hareketleri ve pas çalışmalarının ardından çift kale maçla tamamlandığı belirtildi.

Sarı-lacivertliler hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.


AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler