Fenerbahçe'de derbi mesaisi

- Günü çift idmanla tamamlayan sarı-lacivertli futbolcular, akşam antrenmanında dayanıklılık ve kuvvet çalışmaları yaptı


İSTANBUL (AA) - Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında 20 Kasım Pazar günü sahasında Galatasaray'ı konuk edecek Fenerbahçe, günü çift idmanla tamamladı.

Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde sabah yaptığı idmanla Galatasaray derbisinin hazırlıklarına başlayan sarı-lacivertliler, günün ikinci idmanını salonda gerçekleştirdi.

Milli takımlarda bulunan Şener Özbayraklı, Hasan Ali Kaldırım, İsmail Köybaşı, Mehmet Topal, Volkan Şen, Salih Uçan, Jeremain Lens, Simon Kjaer ve Martin Skrtel'in katılmadığı idmanda, dayanıklılık ve kuvvet çalışmaları yapıldığı bildirildi.

Fenerbahçe, Galatasaray derbisinin hazırlıklarına yarın yapacağı idmanla devam edecek.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de