Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus: "Dün adaletsiz kararlar oldu. 2 tane penaltımız verilmedi. Normal bir hakem yönetimi olsaydı bu maçı kazanırdık."
Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus: "Dün adaletsiz kararlar oldu. 2 tane penaltımız verilmedi. Normal bir hakem yönetimi olsaydı bu maçı kazanırdık."
Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus: "Dün adaletsiz kararlar oldu. 2 tane penaltımız verilmedi. Normal bir hakem yönetimi olsaydı bu maçı kazanırdık."
İlk yorum yazan siz olun
Spor Haberleri
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü