Fenerbahçe Kulübü Başkanı Yıldırım, Konya'da

- Yıldırım, Konya Fenerbahçeliler Derneğini ziyaret etti

 

KONYA (AA) - Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Konya Fenerbahçeliler Derneğine ziyarette bulundu.

Kent merkezindeki dernek binasına gelen Yıldırım, dernek yöneticileriyle bir süre sohbet etti.

Fenerbahçe Kulübünün "Hedef 1 milyon üye" projesi hakkında konuşan Yıldırım, konunun çok önemli olduğunu söyledi.

Projenin birkaç senede sonuca ulaşılabilecek bir hedef olmadığını ifade eden Yıldırım, "Maçların da bu sene daha çekişmeli geçmesi durumunda insanlar katkı sağlayacaktır. Bu proje hayata geçirildiği zaman Fenerbahçe'nin maddi yönden hiç kimseye ihtiyacı kalmayacaktır." dedi.

Konuşmanın ardından program basına kapalı tamamlandı.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler