Fenerbahçe Kulübü Başkanı Yıldırım:

"Bu futbolcular şampiyonluğu bu camiaya getirecektir"

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Spor Toto Süper Lig'de sezon sonu şampiyon olacaklarına inandığını söyledi.

Antalya'da kulübün "Hedef 1 Milyon Üye" projesi kapsamında bir otelde düzenlenen etkinliğe katılan Yıldırım, şampiyonluğu elde ederek gelecek sezon direkt olarak UEFA Şampiyonlar Ligi'ne katılmak istediklerini belirtti.

Şampiyonluğa inancını vurgulayan başkan Yıldırım, "Futbolla ilgili neler yaşadığımızı biliyorsunuz. En büyük amacımız, şampiyon olarak, UEFA Şampiyonlar Ligi'ne direkt katılmaktır. Öyle zannediyorum, istiyorum ve inanarak da söylüyorum. Bu futbolcular şampiyonluğu bu camiaya getirecektir." ifadelerini kullandı.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler