Fenerbahçe Kadın Voleybol Takımı sezonu açtı

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Kadın Voleybol Takımı, yeni sezon hazırlıklarına başladı.Dereağzı Lefter Küçükandonyadis Tesisleri'nde toplanan sarı-lacivertliler,...


İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Kadın Voleybol Takımı, yeni sezon hazırlıklarına başladı.

Dereağzı Lefter Küçükandonyadis Tesisleri'nde toplanan sarı-lacivertliler, sezonun ilk antrenmanını yaptı.

Takımın yeni transferleri Melissa Vargas, Fatma Yıldırım ve Sıla Çalışkan'ın da yer aldığı antrenmana, milli takımlarda bulunan Eda Erdem Dündar ile yeni transferler Samantha Estephania ve Ana Antonijevic katılmadı.

Sarı-lacivertliler, hazırlıklarına yarın çift antrenmanla devam edecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler