Fenerbahçe, İngiltere'ye gitti

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi A Grubu 3. haftasında yarın İngiltere temsilcisi Manchester United ile yapacağı maç için İngiltere'ye gitti.Sarı-lacivertli...


İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi A Grubu 3. haftasında yarın İngiltere temsilcisi Manchester United ile yapacağı maç için İngiltere'ye gitti.

Sarı-lacivertli kafile, Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan özel uçakla İngiltere'nin Manchester kentine hareket etti.

Fenerbahçe, Manchester United karşılaşmasının son hazırlığını bu akşam maçın oynanacağı Old Trafford Stadı'nda yapacak. Antrenman öncesinde sarı-lacivertli takımın teknik direktörü Dick Advocaat, bir futbolcunun katılımıyla gerçekleştirilecek basın toplantısında gazetecilerin sorularını yanıtlayacak.



AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü