Fenerbahçe, derbi hazırlıklarını sürdürdü

İSTANBUL (AA) - Ziraat Türkiye Kupası yarı final ikinci maçında 3 Mayıs Perşembe günü derbide Beşiktaş'ı konuk edecek Fenerbahçe, hazırlıklarını...

İSTANBUL (AA) - Ziraat Türkiye Kupası yarı final ikinci maçında 3 Mayıs Perşembe günü derbide Beşiktaş'ı konuk edecek Fenerbahçe, hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Aykut Kocaman yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanın ısınma ve koordinasyon hareketleriyle başladığı belirtildi.

Antrenmanda 3 gruba ayrılan futbolcuların, 5'e 2 top kapma ve pas çalışmasıyla sürdürdükleri idmanı dar alanda çift kale maçla tamamladıkları bildirildi.

Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla tamamlayacak.

AA

Spor Haberleri

Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı