Fenerbahçe Beko, Malcolm Thomas'ı transfer etti

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, ABD'li oyuncu Malcolm Thomas'ı renklerine kattı.Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre,...

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımı, ABD'li oyuncu Malcolm Thomas'ı renklerine kattı.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre, 4 ve 5 numaralı pozisyonda oynayan 31 yaşındaki basketbolcu ile sezon sonuna kadar sözleşme imzalandı.

Malcolm Thomas, daha önce Maccabi Tel Aviv ve Khimki ile THY Avrupa Ligi'nde mücadele etmişti.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü