Fenerbahçe Başkanı Yıldırım, iftar yemeğine katıldı

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Fenerbahçe Gönüllüleri Derneği tarafından verilen iftar yemeğine katıldı.Sarı-lacivertli...


İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Fenerbahçe Gönüllüleri Derneği tarafından verilen iftar yemeğine katıldı.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, derneğin lokalinde gerçekleştirilen iftar yemeğine başkan Aziz Yıldırım'ın yanı sıra Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu Başkanı Vefa Küçük, yönetim kurulu üyeleri Ömer Temelli, Ender Alkaya ve Metin Doğan'ın katıldığı aktarıldı.

Etkinlikte, Kadıköy Kaymakamı Tuncay Sonel, Kadıköy Emniyet Müdürü İbrahim Kocaoğlu ve Kadıköy Belediye Başkan Yardımcısı Uygur Çakmak'ın da yer aldığı ifade edildi.

Fenerbahçe Gönüllüleri Derneği Başkanlığını da üstlenen yönetici Metin Doğan'ın, iftar yemeğine katılımlarından dolayı tüm davetlilere teşekkür ettiği vurgulandı.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler