Fenalaşan yolcuyu hastaneye otobüs şoförü götürdü

Antalya'da halk otobüsü şoförünün, rahatsızlanan yolcuyu hastaneye götürmesi araçtaki güvenlik kameralarınca kaydedildi

ANTALYA (AA) - Antalya'da halk otobüsünde rahatsızlanan yolcuyu hastaneye aracın şoförü yetiştirdi.

Halk otobüsü şoförü Mehmet Ali Aksoy, Ünsal-Lara seferini yaptığı sırada bir kadın yolcunun baygınlık geçirdiğini fark etti.

Aksoy, yolcuların müdahale etmeye başladığı kadının durumunu 112 Acil Servis ekiplerine bildirdi. Ardından Aksoy, güzergahını değiştirerek kadını özel bir hastaneye götürdü.

Yolcunun fenalaşmasının ardından yaşananlar, otobüsün güvenlik kamerasınca kaydedildi.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu