Felluce'yi DAEŞ'ten kurtarma operasyonu

Irak ordusu, Felluce'deki Naimiyye bölgesini DAEŞ'ten geri aldı

BAĞDAT (AA) - Irak ordusunun, Enbar vilayetine bağlı Felluce ilçesini terör örgütü DAEŞ'ten kurtarmak için başlattığı operasyon kapsamında En-Naimiyye bölgesinde kontrolü sağladığı bildirildi.

Felluce’yi kurtarma operasyonunun komutanı Korgeneral Abdulvahhab es-Saidi, AA muhabirine yaptığı açıklamada, orduya bağlı birliklerin Felluce’yi kurtarma operasyonu kapsamında Naimiyye bölgesinin tamamında kontrolü sağladığını söyledi.

Askeri birliklerin, Naimiyye’de kontrolü sağlamasının ardından Eş-Şuheda ve Cubeyl bölgelerine yöneldiğini ifade eden Saidi, askerlerin söz konusu bölgeleri abluka altına aldığını kaydetti.

Ordu güçleri, polis teşkilatına bağlı unsurlar, Şii milislerden oluşan Haşdi Şabi ve Sünni aşiret güçleri, 2014'ten bu yana terör örgütü DAEŞ kontrolündeki Enbar vilayetine bağlı Felluce'yi kurtarmak amacıyla 23 Mayıs'ta ortak operasyon başlatmıştı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu