Fazla ilaç içen kişi zehirlendi

Konya'da tedavi amaçlı verilen ilaçlardan yanlışlıkla fazla miktarda içen kişi zehirlendi.

Karatay ilçesinde, Ramazan Malacı (16), kendisine tedavi için verilen ilaçlardan yanlışlıkla fazla miktarda içti. Zehirlenen Malacı, ailesi tarafından Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı. Malacı'nın hayati tehlikesi bulunduğu öğrenildi.

aa

 

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?