Fazıl Say Ordu'da konser verdi

ORDU (AA) - Piyanist ve besteci Fazıl Say, Ordu'da konser verdi. Say, Ordu Kültür ve Sanat Merkezi'ndeki konserde kendisine ait "Kara Toprak" ve "İzmir Süiti"nin...

ORDU (AA) - Piyanist ve besteci Fazıl Say, Ordu'da konser verdi.

Say, Ordu Kültür ve Sanat Merkezi'ndeki konserde kendisine ait "Kara Toprak" ve "İzmir Süiti"nin yanı sıra Ludwig Van Beethoven'ın "La Majör" isimli eserini seslendirdi.

Çok sayıda müzikseverin izlediği konser, yaklaşık 70 dakika sürdü.

Konserin ardından vatandaşlar, AA'ya yaptıkları açıklamada, dünyaca ünlü piyanist ve besteci Fazıl Say'ı Ordu'da görmekten ve onun eserlerini dinlemekten mutlu olduklarını dile getirdi.

Say, bugün saat 20.00'de aynı merkezde bir konser daha verecek.

Kültür Sanat Haberleri

Horon Bizumdur: Türkiye 5 Bin Kişiyle Guinness Rekoruna Hazırlanıyor
Sirkeci Garı "Yaşayan Kültür Adası" Oluyor: Tarihi Dönüşüm Başladı
Bergama’nın Tarihi Çukurhan’ı Belediye Güvencesinde
Genç Müzisyen Su Yavuz, Türkiye’deki ilk konserini verdi
Altın Portakal'da Büyük Ödül 5 Milyon TL