Karatay Şerafettin Caddesi üzerinde 5 ay önce kredi kartıyla fatura tahsilatı yapan bir şirketin bayisini açan M.Y. ve E.
Şikayet üzerine polis tarafından gözaltına alınan 2 şahsın, yaklaşık bin kişiden 40 bin YTL'lik fatura parası tahsil ettiği belirlendi. Zanlılar, Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirildikten sonra sorgulanmak üzere Asayiş Şube Müdürlüğü'ne götürüldü.
İHA