Fatura dolandırıcılığı iddiası

Konya'da, kredi kartıyla yaptıkları fatura tahsilatlarını zimmetlerine geçirdikleri iddia edilen 2 kişi yakalandı.

Karatay Şerafettin Caddesi üzerinde 5 ay önce kredi kartıyla fatura tahsilatı yapan bir şirketin bayisini açan M.Y. ve E.B.'nin tahsil ettikleri fatura bedellerini gerekli kurumlara yatırmayarak parayı zimmetlerine geçirdiği iddia edildi.

 

Şikayet üzerine polis tarafından gözaltına alınan 2 şahsın, yaklaşık bin kişiden 40 bin YTL'lik fatura parası tahsil ettiği belirlendi. Zanlılar, Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirildikten sonra sorgulanmak üzere Asayiş Şube Müdürlüğü'ne götürüldü.

İHA

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?