Fatih Terim: "İyiyim ve inşallah daha iyi olacağım"

Koronavirüs testi pozitif çıkan ve tedavisi devam eden Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, sağlık durumu hakkında açıklama yaparak, "İyiyim ve inşallah...

Koronavirüs testi pozitif çıkan ve tedavisi devam eden Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, sağlık durumu hakkında açıklama yaparak, "İyiyim ve inşallah daha iyi olacağım" dedi.

Dün koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıklayan Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim'den sağlık durumuna ilişkin açıklama geldi. Sarı-kırmızılı teknik adam, sosyal medya hesabı aracılığıyla yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

"O kadar güzel ve özel duygular içerisindeyim ki her duayı yüreğimde hissediyorum. Bu, hepimiz için bir sınav ve dualarınızla, güzel dileklerinizle aşacağız bu sınavı. İyiyim ve inşallah daha iyi olacağım. Elim kalbimde her birinize teşekkür ediyorum."

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de