Fatih Sultan Mehmet Cami ibadete açıldı

NİĞDE (AA) - Niğde'de hayırsever vatandaşların katkılarıyla yaptırılan Fatih Sultan Mehmet Cami, düzenlenen törenle ibadete açıldı.Törende konuşan...

NİĞDE (AA) - Niğde'de hayırsever vatandaşların katkılarıyla yaptırılan Fatih Sultan Mehmet Cami, düzenlenen törenle ibadete açıldı.

Törende konuşan Valisi Ertan Peynircioğlu, İstanbul'un fethinin 564. yıl dönümünde ibadete açılan Fatih Sultan Mehmet Cami'nin tüm Niğdelilere hayırlı olması temennisinde bulundu.

İstanbul’un fethinin yıl dönümünde güzel bir eseri Niğde'ye kazandırmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirten Peynircioğlu, "Fatih Sultan Mehmet Camini ibadete açmaktan mutluluk duyuyorum. Bu vesileyle de İstanbul’un fethinde emeği olan tüm ecdadımızı, askerlerimizi Fatih Sultan Mehmet başta olmak üzere hayırla yad ediyor, hepsine Allah’tan rahmet diliyorum." diye konuştu.

Konuşmaların ardından cami dualarla ibadete açıldı.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE