Fas, Arap zirvesine ev sahipliği yapmayacak

KAHİRE (AA) - Fas'ın nisan ayındaki Arap Birliği Zirvesi'ne ev sahipliği yapmayacağı bildirildi.Arap Birliğinden yapılan yazılı açıklamada, Fas Dışişleri...

KAHİRE (AA) - Fas'ın nisan ayındaki Arap Birliği Zirvesi'ne ev sahipliği yapmayacağı bildirildi.

Arap Birliğinden yapılan yazılı açıklamada, Fas Dışişleri Bakanı Salahaddin Mezura'nın, Arap Birliği Genel Sekreteri ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde, ülkesinin 6-7 Nisan'da Marakeş'te yapılması planlanan zirveye ev sahipliği yapamayacağı konusunda özür beyan ettiği belirtildi.

Rabat yönetimi 11 Şubat'ta Arap Birliği Genel Sekreterliğinden Marakeş'te yapılacak zirvenin 29-30 Mart yerine 6-7 Nisan'da gerçekleştirilmesini talep etmiş, bu talep birlik tarafından onaylanmıştı.

Zirve son olarak 26 Mart 2015'te Mısır'ın Şarm eş-Şeyh kentinde düzenlenmişti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE