Fakülte mezunu 5 memur alınacak

Karatay Belediyesi, 5 zabıta memuru alımı yapacak.

Karatay Belediyesinden yapılan açıklamada, 230 bin nüfuslu ilçede yaşayan vatandaşlara daha düzenli ve kaliteli hizmet sunabilmek için zabıta personeli sayısının artırılacağı belirtildi. Açıktan atama yoluyla 4 yıllık veya daha uzun süreli eğitim veren fakülte mezunu 5 adet zabıta memuru alınacağı ifade edilen açıklamada, şunlar kaydedildi:

''Adayların 18 Şubat?27 Şubatta mesai saatleri arasında istenilen belgelerle Karatay Belediye Başkanlığı İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne şahsen başvurmaları gerekiyor. Sınav uygulamalı ve sözlü olarak yapılacaktır. Sözlü sınavda başarılı olabilmek için 100 üzerinden en az 70 puan almış olmak ve uygulamalı olarak yaptırılacak fiziksel aktiviteleri başarıyla yapmak şartı aranıyor. Ayrıca kurum sınavı başarı puanının yüzde 50'si ile KPSS puanının yüzde 50'si alınmak suretiyle belirlenecek başarı sırasına göre en yüksek not alandan başlayarak sıralama yapılacaktır.''

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?