Derebucak’a bağlı Pınarbaşı Beldesi'nde yaklaşık 2 ay önce çıkan bir yangında iki katlı evlerini kaybeden Çulcu ailesi belediyenin yeni yaptırdığı misafirhaneye sığınmak durumunda kaldı. Çulcu ailesi şimdi yeniden sıcak bir yuvaya yerleşebilmenin hayallerini kuruyor.
İki katlı ahşap bir evde ailesiyle birlikte yaşayan emekli Hasan Çulcu, yaklaşık iki ay önce bir komşuya misafirliğe gittiklerinde dönüşte evlerinin yanmasıyla ortada kaldıklarını söyledi. Pınarbaşı Belediye Başkanı Mehmet Toklu ise, geçtiğimiz yıl hizmete açılan belediye misafirhanesinin yangında evini ve her şeyini kaybeden talihsiz ailenin imdadına yetiştiğini kaydetti. iha