"Evlere Girer Ama Hırsızlık Yapmazmış"

Konya'da dört evden hırsızlık olayına karıştığı iddiasıyla yakalanan şüpheli, polise "Evlere girerimama hırsızlık" yapmam dediği öğrenildi

Konya'da hırsızlık iddiasıyla yakalanan şüphelinin, polisteki ifadesinde "Evlere girerim ama hırsızlık yapmam" diyerek kendisini savunduğu öğrenildi.

Konya Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, merkez Selçuklu ilçesi Kaşgarlı Mahmut Mahallesi Altınyıldız Caddesi'ndeki bir evden cep telefonu çalınması üzerine soruşturma başlattı.

Apartmanın güvenlik kamerasınca şüphelinin eve girme anının kaydedildiğini fark eden ekipler, olayı gerçekleştiren kişinin poliste daha önceden çeşitli suçlardan kaydı bulunan Ümit G. (35) olduğunu belirledi.

Dört evde iki cep telefonu, altın ziynet eşyası ve tablet bilgisayar hırsızlığına karıştığı iddiasıyla yakalanan Ümit G'nin polisteki ifadesinde, "Ben geceleri gezer dolaşırım. Kafam iyi olduğunda evlere girerim ama hırsızlık yapmam" dediği öğrenildi.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu